До уваги керівників структурних підрозділів СумДУ та користувачів телефонної мережі СумДУ.!!!
Для забезпечення скорочення витрат на телефонні міжміські та міжнародні телефонні розмови та з метою економії бюджетних коштів, створюємо Вам пам’ятку користування телефонним зв’язком в СумДУ та спеціалізованим програмним забезпеченням
Прохання уважно вивчить надані рекомендації та використовувати їх під час здійснення телефонних дзвінків.!!!
******************************************************************************
==Рекомендації абонентам СумДУ для заощадження витрат на телефонні розмови==
- Як що у Вас телефонний номер має формат 687-ххх, для розмов між кафедрами,службами, підрозділами, котрі мають внутрішні номери, використовувати тільки набір через внутрішню АТС університету. (Наприклад: телефон підрозділу чи служби має такий вигляд: 687-456. Для з’єднання слід набирати 456).
2.Забороняється здійснювати дзвінкі на стаціонарні телефонні номери в межах м Суми через міжміський код міста 0542!!!. (При здійсненні дзвінків через міжміський код міста (0542)дзвінок розраховується по тарифу міжміського з’єднання)!!!.
3.В разі можливості здійснити обмеження часу розмов на міжміські та міжнародні дзвінки до 3 хвилин.
- В разі можливості заміни розмови на міжміські, міжнародні номери використовувати новітні технології спілкування через мережу Інтернет(Skype,Windows Live Messenger, Google Talk,Viber) та електронну пошту (E-mail).
- 5.Не використовувати стаціонарний телефон для здійснення дзвінків на мобільні телефони!При необхідності – обмежитись викликом мобільного абоненту і запропонувати йому зателефонувати Вам на стаціонарний номер університету або на мобільний телефон, також запропонувати здійснити спілкування у відповідності до пунктів 4 рекомендації.
****************************************************************************
Skype – дозволяє безкоштовно спілкуватися голосом, СМСками і здійснювати відеодзвінки через Інтернет
Microsoft Lync – комунікаційна програма-клієнт, що дозволяє користувачам спілкуватися один з одним в реальному часі, використовуючи різні види комунікацій: миттєві повідомлення, відео-і голосовий зв\’язок, спільний доступ до робочого столу, конференції, передачу файлів.
Viber – додаток VoIP (інтернет-телефон) для смартфонів, що працюють на платформах Android, BlackBerry OS, iOS, Symbian, Windows Phone, Bada і комп\’ютерів під управлінням Windows, OS X і Linux. Інтегрується в адресну книгу і авторизує за номером телефону. Дозволяє робити безкоштовні дзвінки через Wi-Fi і мережі 3G (оплата тільки інтернет-трафіку) між смартфонами з встановленим Viber, а також надсилати текстові повідомлення, картинки, відео-та аудіоповідомлення.
ICQ – дозволяє БЕЗКОШТОВНО спілкуватися голосом, СМС-ками та здійснювати відеодзвінкі через Інтернет
Miranda IM – безкоштовна програма для обміну миттєвими повідомленнями. Міранда використовує мінімум системних ресурсів, працює в поширених мережах – ICQ, Jabber, AIM, MSN, Yahoo і т.д.
Camfrog Video Chat – відео та голосове спілкування . За допомогою відеочату можна створювати відеоконференції, спілкуватися з друзями та знайомими по відео і голосового зв’язку, листуватися текстовими повідомленнями, відправляти віртуальні подарунки, переглядати профілі користувачів і багато іншого…
Сподіваємося на Ваше порозуміння
Начальник ЦТТКЗ Дєдков А.Л.